Laatste dag NY en LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bas en Maike - WaarBenJij.nu Laatste dag NY en LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bas en Maike - WaarBenJij.nu

Laatste dag NY en LA

Door: basenmaike

Blijf op de hoogte en volg Bas en Maike

24 September 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ha allemaal,

Hier zijn we dan vanaf onze volgende bestemming, Los Angeles.
Eerst nog even onze laatste dag New York. Zoals gepland zijn we na het ontbijt richting de havens gegaan om een boottocht te boeken naar het Vrijheidsbeeld. Volgens de weersvoorspelling zouden we regen krijgen maar op de boot brak de zon zowaar door!
Wij dachten even een relaxed boottochtje te gaan krijgen totdat we de overige opvarenden in het vizier kregen.... De Chinees uit Baarlo bleek ook een bedrijfsuitstapje te hebben georganiseerd. Als we onze eigen foto's kwijt raken kunnen we altijd nog bij hen terecht, haha. Verder was de tocht erg mooi.
In de middag zijn we weer met de metro (waar ben je toch zonder metro in New York) richting binnenstad gegaan, Macy's om precies te zijn. Leuk om gezien te hebben maar kan niet tippen aan Harrods in Londen. Toen we weer naar buiten liepen stonden er allemaal mensen achter hekken te wachten. Dit bleek niet voor niets te zijn. Beyonce kwam haar parfum promoten. Toch maar even gewacht en na een kwartier stond ze daar. Een paar honderd man, flitsende camera's, gillende meiden...
Eerder die dag zijn we ook al Paula Abdul tegen het lijf gelopen die promotie deed voor X-factor.
Grappig om zo eens mee te maken.
's Middags hebben we nog lekker gerelaxed in een parkje in de buurt van ons hotel en dit was dan New York... We'll be back!

Om 3:30 uur zijn we door een luchthaventaxi naar JFK Airport gebracht om vervolgens 5 uurtjes te vliegen naar Los Angeles.
Op het vliegveld hebben we onze huurauto afgehaald. We mochten er zelf een uitkiezen. Op zoek naar een hotel dus... Dit begon niet al te soepel. We hadden een adresje opgezocht maar we konden het hotel al niet vinden en de buurt waar het lag was niet pluis. Optie 2 dan maar geprobeerd en daar slapen we nu. Een leuk hotel midden in Hollywood. Tot op heden zijn we nog niet ontdekt maar wie weet, haha.
Gisteren hebben we de walk of fame gelopen en hebben we de Tattoo shop van LA Ink (bekend van tv) gezien.
Hollywood heeft een klein centrum met een gezellige vibe.
Vandaag weer op tijd op pad gegaan richting Beverly Hills, rodeo drive en de kust. Mooie auto's, dure winkels en hoge hekken. Precies zoals op tv.
Op die pier van Santa Monica hebben we gelunched en tevergeefs op het zonnetje gewacht. Helaas geen zon, temperatuur wel oke.

Morgen gaan we via de kust richting San Francisco.

Vanuit daar weer een update.

Tot dan!!

• 25 September 2011 - 06:04

Alice En Coen:

Wachten achter hekken, foto's knippen??? Doet me ergens aan denken. Alleen duurde dat wachten toen iets langer.
    BUCKINGHAM PALACE!!! haha

Geniet nog van jullie tocht door de VS.

Groetjes,

Alice en Coen

• 25 September 2011 - 09:36

Rina En Arni:

Ha U2.
    Fijn te weten dat de reis naar Los Angeles goed is verlopen.
    Nu maar van de West-Coast genieten.
    Trouwens, tijdens de walk of fame niemand van OSBB tegen het lijf gelopen?
    Genietse, liefs en groetjes.

• 25 September 2011 - 18:30

Helma En Hay:

Ha Bas en Maike,
    Heerlijk dat alles goed gaat en dat jullie zo genieten.
    Door jullie reisverslagen kunnen we fijn alles volgen.
    Groetjes en een goede reis naar San Francisco.
    Liefs mam en pap.

• 26 September 2011 - 08:35

Hay:

Het is toch niet te geloven, de chinees uit Baarlo op de boot. Waarschijnlijk is hij ons geld aan het opmaken, wat we alle jaren hebben daargelaten.

Nog een fijne vakantie

Hay

• 26 September 2011 - 14:46

Iska:

Hee Bas en Maike,

Echt leuk om jullie verhalen te lezen, zo herkenbaar, kan me er helemaal een voorstelling bij maken! Ben jaloers hoor! Heel veel plezier in SF!

• 26 September 2011 - 14:49

Leike:

Nice!! Enjoy

• 27 September 2011 - 19:26

Jeannette:

Ha jullie 2 leuk verslag van NY en LA
    denk bij het lezen van jullie verslag veelvuldig terug aan vorig jaar toen wij deze reis maakte.Hebben jullie ook het eindpunt van rout 66 gezien op de
    pier van Santa Monica Beach? Veel plezier en geniet er maar lekker van.

gr.

Jeannette