We zijn in Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Bas en Maike - WaarBenJij.nu We zijn in Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Bas en Maike - WaarBenJij.nu

We zijn in Nieuw Zeeland!

Door: Maike

Blijf op de hoogte en volg Bas en Maike

17 September 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Dag allemaal!

Lang naar uitgekeken en nu zijn we er dan eindelijk! Zaterdag zijn we naar Schiphol vertrokken. Hier zijn we onze reis begonnen met een overnachting in Yotel Schiphol. Heerlijk geslapen daar en 's morgens geen gestress. We waren zelfs zo ontspannen dat we, nadat we ergens op ons gemak ontbeten hadden, als laatste bij de gate aankwamen. Iedereen zat al in het vliegtuig....oeps.

De overstap in Singapore is prima verlopen. Eerlijk gezegd was het geen straf om de beentjes even te kunnen strekken. De tweede vlucht verliep ook prima. Al met al viel de lange reis ons wel mee.

Op het vliegveld stond onze auto ons al op te wachten. We zijn van een Skoda weer terug bij een Nissan. Een echte el cheapo zoals we ook besteld hadden. Het ding rijdt en dat is het belangrijkste. Wel weer even wennen aan het links rijden. De ruitenwissers zijn al meerdere keren als richtingaanwijzer gebruikt...
Het hotel was gelukkig zo gevonden want een bed was meer dan welkom!

Vandaag zijn we meteen verder gereden naar Matamata. Na een mooie rit door het glooiende landschap hebben we daar Hobbiton bezocht. Dit is de filmset van the Shire uit de films 'the lord of the rings' en 'the hobbit'. Wij vonden de twee uur durende rondleiding absoluut de moeite waard. Prachtige locatie!

Nu zijn we in Rotorua. Planning voor morgen hebben we nog niet. We gaan ons nu inlezen in hetgeen hier allemaal te doen is.

Tot gauw weer,

Groetjes ons!

Ps. Hebben tot nu toe bijna geen wifi-mogelijkheden dus zijn niet veel online.

• 17 September 2013 - 10:58

Rina En Arni:

Ha die Hobbits,

Goed te weten dat de reis prima is verlopen.
    Zal wel tegenvallen aan de andere kant van onze aardkloot 'op de kop' te leven.
    Maakt ook verder niks uit. Hoofdzaak: GENIETEN!

Groetjes en weer tot gauw.
    Rina en Arni.

• 17 September 2013 - 11:34

Helma En Hay Lichteveld:

Ha wereldreizigers,

Fijn dat de vluchten zo goed verlopen zijn............en nu...........aan de andere kant van de wereld.
    Het is onvoorstelbaar, maar waar.
    En nu genieten en ontdekken. Ook in het huis van de hobbit geweest? Lijkt ons geweldig.
    Heel veel plezier op jullie reis!!!!!

Liefs en tot gauw,
    mam en pap

• 17 September 2013 - 13:58

Petra & Jules:

Hey,

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er nog van!!

Groetjes van Jules, Petra, Fender & Jesse.

• 17 September 2013 - 19:32

Henrike:

Eindelijk.. ;)! Klinkt goed, en gelijk op pad, geen last van een jetlag?!

Geniet ervan, ik wacht op de foto's!

groetjes Henrike

• 17 September 2013 - 20:03

Ans:

Ha vakantiegangers.
    Fijn dat de vlucht goed.is gegaan.
    Als.jullie de.helft.genieten van wat.wij doen is.het.al.goed.
    Heerlijk weer,elke dag.een ander strand.en een ander restaurant
    Ook wij hebben beperkt internet momenteel.
    Liefs ans

• 17 September 2013 - 22:09

Maike:

Ik krijg geen foto's geplaatst. Blijf het proberen.

@ Henrike: jetlag is zeker aanwezig. Afgelopen nacht de halve nacht wakker gelegen.
    Vroeg opstaan is geen enkele moeite voor ons ;) Zijn om 4 uur al klaar om op te staan haha.

@ Ans: super om te horen dat jullie ook zo genieten!

• 19 September 2013 - 10:01

Hoi Hoi!!:

Wat fijn dat alles zo goed is verlopen.
    En nu maar lekker genieten daar!!!
    Groetjes Coen en Alice